Switchen naar een andere opleiding

Je hebt als Fontysstudent de mogelijkheid om vóór 1 februari van het lopende studiejaar over te stappen naar een andere opleiding binnen het aanbod van economische Fontys opleidingen. Hierdoor kun je succesvol doorstromen - met zo min mogelijk studievertraging - wanneer je erachter komt dat de studie toch niet goed bij je past.

Switchen is maatwerk en kan tot 1 oktober. Het is mogelijk om de overstap te maken naar één van de onderstaande opleidingen binnen Fontys:

• Accountancy
        • Bedrijfskunde
        • Commerciële Economie (ook Associate degree)
        • Communicatie
        • Finance & Control
        • Finance, Tax & Advice
        • International Business
        • International Lifestyle Studies
        • Logistics Management
        • Ondernemerschap & Retail Management (ook Associate degree)
        • Vastgoed & Makelaardij

Elke student van Fontys kan switchen binnen het aanbod van economische Fontys opleidingen. Wel moet je als student voldoen aan de ‘reguliere instroomeisen’. Dit betekent dat je:

• het juiste profiel / vakkenpakket op de middelbare school had. Of;
        • een geschikte mbo4 vooropleiding. Of;
        • een succesvol afgelegde 21+ toets kan laten zien.

Mocht je niet aan deze eisen voldoen, bespreek dit dan met je studiecoach. Hij of zij helpt je om de juiste stappen te nemen.