Sprint naar content

Kennismaken met Werktuigbouwkunde in Venlo

Leuk dat je verder kennis wilt maken met Werktuigbouwkunde! Je vindt hier diverse filmpjes, (oud-)studenten vertellen over hun ervaringen én je kunt je aanmelden voor events. Kijk vooral lekker rond. We staan te popelen om jouw vragen te beantwoorden en je te helpen bij twijfels of andere zaken. Zien of spreken we elkaar?

Maak kennis op 1 van deze manieren

Wil je zeker weten of deze opleiding bij jou past? Bekijk dan de online voorlichting. Gewoon vanuit huis, op je telefoon, tablet of laptop. Stel je vragen via de chat. Meld je nu aan.

Er zijn op dit moment geen activiteiten gepland voor deze opleiding. Wil je toch graag langskomen of heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.

Bezoek de opleiding tijdens de open dag. Kom kijken hoe het gebouw er uit ziet, ontmoet docenten en ga in gesprek met studenten. We ontvangen je graag. Meld je nu aan.

Weet je nog niet zoveel over de opleiding, meld je dan ook aan voor de voorlichting! Die staat iets lager op deze pagina.

Ook na de open dag op de hoogte worden gehouden van onze (online) evenementen?

Tijdens een dagje meelopen word je gekoppeld aan een van onze studenten. Je volgt een aantal lessen, colleges en practica die bij de student op het programma staan voor die dag. Je maakt zo een gewone lesdag mee en kun je met studenten en docenten praten. Zij vertellen je graag wat de studie inhoudt en hoe het is om bij Fontys te studeren.

Geen geschikt moment?

Geef je op via onderstaande link en je krijgt bericht wanneer de eerstvolgende gelegenheid is om mee te draaien met een groep studenten van Werktuigbouwkunde.

Maak kennis met de opleiding Werktuigbouwkunde

Maak kennis met de opleiding Werktuigbouwkunde bij Fontys Venlo en leer meer over de inhoud van de opleiding, de vakken die je volgt en wat je ermee kunt worden!

Zo ziet het er uit bij ons in Venlo

Bekijk onze campus op je eigen tempo via onze 360 graden tour!

Onze studenten vertellen...

Placeholder for Fontys video
Rick, student
"Bij Werktuigbouwkunde werk je innovatieve uitvindingen uit en komen praktijk en theorie samen.”

Meer studiekeuzeactiviteiten

Alles over studiekeuze

Je wilt een hbo-opleiding gaan doen. Maar welke opleiding kies je? Een studie kiezen is soms best lastig. Gelukkig kunnen wij je helpen. Wij vinden het belangrijk dat jij een opleiding kiest die bij jou past. Wij bieden gemakkelijke tools om je te helpen bij je studiekeuze. Als je nog twijfelt, maar ook als je het nog niet helemaal weet.

Studiekeuzecheck

Wij vinden het heel belangrijk dat je de juiste opleiding kiest en met een fijn gevoel aan je studie begint. Daar helpt de Studiekeuzecheck en het bijbehorende ‘check-in’ gesprek bij!

Kom meer te weten over een van onze projecten van de opleiding!

Wil je meer weten over beroepen na je afstuderen? Lees dan de verhalen van onze oud-studenten van Werktuigbouwkunde.

Placeholder for Fontys video
Erno, oud-student
“Nog voor afstuderen, was ik al aan het werk” lees zijn verhaal >>

Whatsapp of mail ons!

Wij vinden het leuk om met jou in contact te zijn. Hieronder vind je een overzicht van de contactmogelijkheden. Mail of app ons, wij maken graag tijd om met je te 'kletsen'.

Contact met Sanne, student

Mail of app haar voor vragen over de inhoud van de opleiding, studeren in Venlo, etc. Bereikbaar van ma t/m vrij van 09.00 - 17.00 uur.

Mail Sanne App met Sanne

Algemeen contact

Vragen over studiekeuze, meeloopdagen en andere studiekeuzeactiviteiten. Bereikbaar van ma t/m vrij, uiterlijk de volgende (werk)dag reactie.

marcomvenlo@fontys.nl

Contact over aanmelding

Vragen rondom algemene zaken zoals aanmelding, administratieve zaken, etc.

ssc-venlo@fontys.nl
31618419353