Q&A

Eerste Hulp Bij Online Onderwijs

1.Waar kan ik filmpjes/ handleidingen vinden? 

Hiervoor kun je terecht op Fontys.nl/online. Deze pagina wordt continu geactualiseerd.

2. Wat moet ik doen als applicaties als MS Teams, de Fontys portal of Natschool niet te benaderen zijn? 

Het algemene advies bij connectieproblemen is: zet je laptop uit, wacht twee minuten en start opnieuw op. Het kan ook zijn dat je wifi-verbinding is uitgevallen. Controleer dat en maak indien nodig opnieuw verbinding. Werkt een applicatie nog niet? Neem dan contact op met de IT Servicedesk via 08850-77777 of it-servicedesk@fontys.nl

3. Waar kan ik om hulp vragen als er tijdens mijn bijeenkomst iets misgaat in MS Teams? (telefoonnummer/ e-mailadres?) 

Als je een acuut probleem hebt tijdens een bijeenkomst kun je hiervoor bellen met 08850-77777. Houd er wel rekening mee dat het daar erg druk kan zijn. Is het probleem iets minder urgent mail dan naar IT-servicedesk@fontys.nl

4. Waar vind ik, juist in deze tijden, extra hulp bij mijn studie?

Op https://fontys.nl/fontyshelpt