Zelfvertrouwen (online)

Let op: vanwege de Coronamaatregelen vinden er geen trainingen op locatie plaats tot 1 februari 2021.

Boor je jezelf voortdurend de grond in en ben je snel uit balans? Heb je het gevoel dat je niks of te weinig kunt? Of moet alles altijd goed en is het nooit goed genoeg? Als je dit herkent, dan is de training zelfvertrouwen misschien iets voor jou. 

Inhoud 

Tijdens deze training leer je het ‘systeem’ (her-)kennen dat erg kritisch is en jouw zelfvertrouwen beïnvloedt. Met behulp van methodieken en technieken leer je op een andere manier omgaan met dit ‘systeem’, zodat je (weer) beter in balans komt en lekkerder in je vel zit. 

Methodieken 

  • Negatieve zelfspraak omzetten naar opbouwende zelfspraak 
  • Verduidelijking van probleemsituaties 
  • Feedback op functioneren en ervaringen 
  • Ontspannings- en concentratieoefeningen 
  • Oefeningen en opdrachten in kleine interactiegroepen 
  • Zelfobservatie en huiswerkopdrachten 

Praktische informatie 

  • Een training bestaat uit 5 bijeenkomsten 
  • Een trainingsgroep bestaat uit minimaal 6 en maximaal 8 studenten 
  • De training is gratis 

Trainingen online

  • Trainer: Alessandro Sica
  • Data: dinsdag 20, 27 oktober en 3, 10 en 17 november 2020
  • Tijdstip: 10.00 - 12.00 uur

Training locatie Den Bosch

  • Trainer: Lies Leijs
  • Data: woensdag 12, 19, 26 mei en 2, 9 juni 2021
  • Tijdstip: 14.30 - 16.00 uur

    Aanmelden  

    Om je definitief te kunnen inschrijven en een inschatting te kunnen maken of deze training de voor jou meest geschikte is, verzoeken wij je een persoonlijke ‘motivatie van deelname’ te schrijven. Je motivatie van deelname dien je per mail aan de trainer toe te zenden. Je krijgt daarna zo spoedig mogelijk van de trainer een reactie op je Fontys emailadres. 

    Voor je motivatie van deelname, kun je de volgende vragen als richtlijn gebruiken: 

    • Wat maakt dat je zou willen deelnemen aan deze training? 
    • Wat heb je zelf tot op heden aan je situatie gedaan? En wat was het resultaat daarvan? 
    • Wat verwacht je van deelname aan deze training? 
    • Waaraan zou je tijdens deze training willen werken, wat zou je willen verbeteren of veranderen?
    • Wat vind je zelf nog van belang dat aan je motivatie kan worden toegevoegd? 

    Vergeet niet je naam, opleiding, studentnummer, telefoonnummer, de naam en locatie van jouw voorkeur van de training in de mail te zetten.