Fontys Hogeschool Kind en Educatie

Fontys Hogeschool Kind en Educatie (FHKE) leidt leraren, pedagogisch professionals, pedagogisch managers en schoolleiders op. We doen dit op vijf locaties in Brabant en Limburg. Aan FHKE studeren ongeveer 1600 studenten. Daarnaast zijn er zo'n 130 medewerkers werkzaam. Naast de voltijd en deeltijd opleiding leraar basisonderwijs en de bijbehorende opleidingsvarianten, heeft FHKE aanbod op het gebied van voortgezette professionalisering (cursussen) en wordt een zij-instroomtraject voor leraar basisonderwijs aangeboden. Aan FHKE is het lectoraat ‘Goed Leraarschap en Goed Leiderschap’ verbonden, dat een belangrijke rol speelt bij de ontwikkelingen binnen het instituut en in de samenwerking binnen Fontys, met het werkveld en andere (kennis)partners.

{{ feed.values.title }}

{{ feed.properties.publicationDate }}

{{ feed.properties.description }}

Wil je meer weten over bijvoorbeeld onze locaties? Of wil je contact met ons?