Webinar 'Inspiratie in relatie tot motivatie'

Wat maakt dat inspiratie nodig is om topprestaties te leveren? Wat betekent inspiratie voor het studiegedrag van de student? Op dinsdag 24 januari vindt van 15:00 tot 16:30 een webinar plaats die ingaat op deze vragen. Spreekt dit thema jou aan uit persoonlijke interesse of vanuit jouw rol als studiecoach, studentbegeleider of docent? Meld je dan aan!

Ap Dijksterhuis neemt je tijdens de webinar mee in de wereld van onbewuste, intuïtieve processen. Hij is schrijver, spreker en werkt als hoogleraar  Psychologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. In september 2022 verscheen zijn laatste boek Inspiratie. Dit boek is ook de basis voor de masterclass. Eerder schreef hij Het slimme onbewuste, Op naar geluk, De merkwaardige psychologie van een wijndrinker, Wie (niet) reist is gek, Maakt geld gelukkig?, het kinderboek Tussen je oren, Wegwee en de novelle Bart

Deze masterclass wordt georganiseerd vanuit het Fontys Welzijnslab (NPO). Heb je vragen, neem dan contact op met het Welzijnslab via welzijnslab@fontys.nl. Wij zetten in op een interactieve masterclass, dus er is ook tijdens de sessie genoeg ruimte om vragen te stellen of van gedachten te wisselen rondom het thema.

Wanneer: 24 januari 2023
Tijd: 15:00 tot 16:30 uur.

Webinar terugkijken?

Sfeerafbeelding Fontys

Ap Dijksterhuis: schrijver, spreker en hoogleraar Psychologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.