Hybride leeromgevingen

Over Hybride leeromgevingen

In een hybride leeromgeving (HLO) leren, werken en onderzoeken studenten, docenten en beroepsbeoefenaars/partners uit het werkveld samen ten behoeve van authentieke vraagstukken die in de praktijk of samenleving spelen. Het leren in de school wordt gecombineerd met leren in de beroepspraktijk. Zo worden de school en beroepspraktijk fysiek bij elkaar gebracht.

Wegens het niet accepteren van de cookies is de YouTube video niet zichtbaar.

Nog vragen of graag samenwerken?

Neem contact op met het programmateam hybride leeromgevingen of word lid van het netwerk in MS teams.


Eerste hulp bij hybride leeromgevingen

Er zijn inmiddels diverse tools en handreikingen ontwikkeld t.b.v. het vormgeven en (door)ontwikkelen van een hybride leeromgeving. Daarnaast is er een overzicht van 'alle' Fontys HLO's beschikbaar.

Sfeerafbeelding Fontys

Aflevering #24: Deel 3 van een drieluik over 'de rol van Bruggenbouwers in een Hybride leeromgeving'. In deze aflevering kijken we met Over Yvonne Kirkels (lecturer/researcher Strategy and Innovation Management) naar de rol vanuit het perspectief van netwerken .

Podcasts hybride leeromgevingen

In deze podcastserie gaat Ronald Scheer (docent mechatronica bij Fontys) op zoek naar welke hybride leeromgevingen er zoal zijn, wat de meerwaarde is en op welke wijze Fontys samenwerkt aan (en met) hybride leeromgevingen.


Nieuws over HLO

{{ feed.values.title }}

{{ feed.properties.description }}