Bijzondere aandacht voor inclusiviteit: Student+

Student+ is er altijd voor de student die net wat extra ondersteuning nodig heeft. Nu vanwege de Corona-crisis veel studenten vanuit huis werken zet Student+ zich extra in voor wie het werken vanuit huis mentaal zwaar valt, zich soms wat eenzaam voelt of moeite heeft met het organiseren van het online studeren. Zo is er een telefonisch spreekuur maandag, donderdag en vrijdag tussen 11.00 en 12.00 uur waar je terecht kunt met al je vragen rondom je persoonlijk welbevinden in relatie tot je studie. Elke donderdag van 15.00 tot 17.00 uur is er ook de online huiskamer om even je verhaal kwijt te kunnen via Teams (MS Teams 4tu6wcm) en voor wie hulp kan gebruiken met het online thuis studeren heeft Student+ ook op maandagen om 16:00 uur een plangroep online studeren (MS Teams 0ik0498).

Sfeerafbeelding Fontys