Ik heb mijn studie afgerond

Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Wat fijn dat je je studie bij Fontys hebt afgerond. Ben je er al uit wat je nu gaat doen? We zijn er om jou te helpen en blijven graag met je in contact.

Praktische tips om je uit te schrijven

Je hebt je studie afgerond. Dan is nu het moment om je uit te schrijven bij Fontys. Dit doe je via Studielink. Daarnaast kan het ook zo zijn dat je bij DUO eventuele studiefinanciering en OV-reisproducten moet stopzetten.

Sfeerafbeelding Fontys

Blijf in contact

Een netwerk van kennis en mensen is altijd belangrijk. Jij sluit je toch zeker ook aan? Dat kan door je als alumnus bij je opleiding aan te melden. Je blijft dan in contact met je medestudenten en docenten en je vergroot zo je carrièrekansen.

Benieuwd wat Fontys nog meer te bieden heeft? Meld je aan voor publicaties vol inspiratie. Je ontvangt 6x per jaar een mail vol inspiratie, masterclasses, opleidingen en artikelen over uiteenlopende maatschappelijke thema’s.

Na je studie verder studeren?

Kies je ervoor om na je studie verder te studeren? Fontys heeft diverse masteropleidingen die aansluiten bij je bachelor. Bekijk hier ons masteroverzicht. Ook kun je via een pre-master (schakelprogramma) deelnemen aan een masteropleiding van een universiteit.
Maar ook een andere bachelor kan interessant voor je zijn. Bekijk hier al onze bachelors.

Je Associate degree afgerond? Er zijn diverse mogelijkheden bij Fontys om verder te studeren. Heb je weleens gedacht om een andere Associate degree te volgen? Of juist een bachelor? Misschien past een post hbo of cursus beter bij jou? We helpen je graag om een goede keuze te maken.