Yannick van ’t Westeinde en Lucas Giesberts
Yannick van ’t Westeinde en Lucas Giesberts
Studie: Commerciële Economie
Onderneming: Boxed Legacy
Wat begon als een gezellige avond in Leiden, was de start van het verwezenlijken van een droom. Twee ambitieuze marketing studenten besloten om samen te gaan werken en de ideale giftboxen samen te gaan stellen.
Iedereen geeft cadeaus en krijgt ze ook. Maar hoe vaak gebeurt het dat je niet weet wat je eens moet kopen voor iemand, of dat je het kopen van cadeaus zo lang uitstelt dat het uiteindelijk toch maar een speciaal bier pakket, een fles wijn of geld wordt? Precies... Dat gevoel hadden Lucas Giesberts en Yannick van 't Westeinde ook. Waarom is het zo moeilijk om cadeaus te kopen en waarom is dit altijd een pijnpunt?
Dit besloten de heren op te gaan lossen. Na veel onderzoek gedaan te hebben en hier nu nog mee bezig te zijn, zijn ze erachter gekomen dat dit probleem op te lossen valt door middel van het koppelen van de diverse Nederlandse lifestyles aan verschillende producten en communicatievormen. Wat nu nog een simpele maar stijlvolle herenaccessoirebox is, wordt langzaamaan uitgebouwd naar een platform waarbij eenvoudig, snel en bevredigend het ideale cadeau gekocht kan worden voor iedereen.
Per september 2019 zullen de heren afgestudeerd zijn en zal deze droom tot een echte werkelijkheid gemaakt worden. Tot dan, stay tuned en volg Boxed Legacy via Facebook, of natuurlijk via de website www.boxedlegacy.com