Symposium Netwerk Teaching Games

netwerk teaching games

We are back in the game!

Na twee jaar afwezigheid organiseert Fontys Sport en Bewegen, ter ere van het 100-jarig jubileum opnieuw het Netwerk Teaching Games (NTG) symposium. We are back in the game!

Details van het evenement:

• Datum: Vrijdag 4 oktober 2024
    • Tijd: 12:30 uur tot 19:30 uur
    • Locatie: Fontys Sport en Bewegen

Tijdens dit symposium worden professionals uit het bewegingsonderwijs en de sportwereld getrakteerd op een inspirerende keynote en workshops rondom spelsporten. Ontvang de nieuwste inzichten en leer hoe jij als onderwijs- of sportprofessional de talenten van je leerlingen en sporters optimaal kunt ontwikkelen. Ontdek manieren om betekenisvolle en leerrijke spelcontexten en -activiteiten te creëren die de ontwikkeling van de spelvaardigheden van je spelers optimaal ondersteunen. Alles vindt plaats in de gymzaal en op het sportveld, dus trek vooral je sportkleding aan!

Mis deze unieke kans niet om je kennis en vaardigheden te verrijken en je netwerk uit te breiden en schrijf je snel in!

We hopen je op 4 oktober (weer) te ontmoeten!

• 12:30 - 13:00 uur | Inloop en ontvangst
  • 13:00 - 14:00 uur | Opening met keynote spreker David Gutiérrez of Youri Geurkink
  • 14:15 - 15:30 uur | Workshop ronde 1
  • 15:45 - 17:00 uur | Workshop ronde 2
  • 17:00 - 19:30 uur | Dinerbuffet en netwerkborrel

We hebben inmiddels verschillende experts weten vast te leggen die ons op 4 oktober gaan inspireren. De (praktische) keynote worden parallel aan elkaar georganiseerd en verzorgd door dr. David Gutiérrez en dr. Youri Geurkink.

David Gutiérrez is professor aan de universiteit van Castilla-La Mancha in Spanje en expert in Lichamelijke Opvoeding, Game-Based Approaches, TGfU, en het Sport Education model. Youri Geurkink is sportwetenschapper, medeoprichter van Soccer & Science NL, en momenteel als coördinator Fysiek & Wetenschap werkzaam bij FC Twente Heracles Academie.

Daarnaast worden er verschillende praktijkworkshops verzorgd door Jeroen Koekoek (chair TGfU, associate lector en opleidingsdocent CALO Zwolle) en Wytse Walinga (opleidingsdocent CALO Zwolle), Klaas Boomars (opleidingsdocent ALO Amsterdam) en Ronald Mijzen (opleidingsdocent ALO Amsterdam en performance trainer Ajax), Roel de Cock (leraar LO 2College Cobbenhagenlyceum), Sjoerd Bos en Quinten Dübendorfer (Trainers/coaches Feyenoord Academie)

Kortom het belooft een geweldige middag te worden. Mis deze kans niet om nieuwe inzichten op te doen, je kennis te verrijken en je netwerk uit te breiden. Schrijf je daarom nu in tegen het early bird tarief!

• Early bird tarief € 85,00 per persoon (geldig tot 1 september 2024)
  • Regular tarief € 115,00 per persoon (geldig van 1 september tot 30 september 2024)

Een ticket is inclusief ontvangst met koffie of thee, een stuk fruit, een keynote en twee workshops naar keuze, dinerbuffet en naslagwerk / documentatie. Je keuze voor de keynote en de workshops kun je op de dag zelf bepalen.

Early bird tarief: €  85,00 per persoon (geldig tot 1 september)
Regular tarief: € 115,00 per persoon (geldig vanaf 1 september tot 30 september)

Inhoud

Ontvangst met koffie, thee, fruit, inspirerende keynote sessie, 2 workshops naar keuze, buffet.

Maximaal aantal deelnemers

Voor wie

Professionals uit het bewegingsonderwijs en de sportwereld

Theo Koomenlaan 3 te Eindhoven

Parkeren

Parkeren in de parkeergarage (gratis).

Verplicht en mogelijk tot 30 september 2024

Aankomende events op het gebied van sport, onderwijs en gezondheid

We hechten veel waarde aan een goede relatie met het werkveld, onderzoekspartners, alumni en andere stakeholders. We willen kennis uitwisselen en van elkaar kunnen leren. Dat doen we op allerlei manieren zowel offline als online. Een van de manieren om kennis te delen is door middel van het organiseren van evenementen. Zo organiseren we jaarlijks een werkveld symposium met als thema 'Een leven lang bewegen', bieden we circa 4x per jaar een masterclass aan en leveren we een bijdrage aan diverse externe evenementen zoals 'De dag van de Gezondheid', 'De STAP naar gezonder' en vele meer.

Wil je meer informatie of wil je op de hoogte blijven van evenementen, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief of laat het ons weten via sportenbewegen@fontys.nl.

Symposium Netwerk Teaching Games

event type
Symposium
locatie
Eindhoven

Tijdens dit symposium worden professionals uit het bewegingsonderwijs en de sportwereld getrakteerd op een inspirerende keynote en diverse workshops rondom spelsporten. Ontdek de nieuwste inzichten en leer hoe jij als onderwijs- of sportprofessional de talenten van je leerlingen en sporters optimaal kunt ontwikkelen.