Meeloopdag Leraar Basisonderwijs (pabo) Den Bosch

Programma

Leuk dat je komt meelopen bij Pabo Den Bosch! Meld je tien minuten voor aanvang bij de balie van Fontys in Den Bosch, Frans Fransenstraat 15. Daar word je opgehaald door een docent of student van de opleiding. Tijdens de meeloopdag onderzoek je of de opleiding bij je past. Je loopt mee met een pabostudent en ervaart hoe een dag op de opleiding eruitziet. Daarnaast maak je kennis met verschillende docenten en het gebouw.

Als je nog geen ervaring hebt met een basisschool, raden we je sterk aan om eerst deel te nemen aan een proefstudeerdag, inclusief een bezoek aan een basisschool. Dit helpt je om te ontdekken of het werken in het basisonderwijs echt bij je past.

Heb je al ervaring op een basisschool en weet je zeker dat dit het vakgebied is waarin je wilt studeren? Dan ben je natuurlijk van harte welkom om direct deel te nemen aan een meeloopdag.

Meeloopdag

Datum en tijd
vrijdag 06 december 2024
09.00 - 14.30 uur
Frans Fransenstraat 15, 5231 MG 's-Hertogenbosch
Gebouw
Gebouw Frans Fransenstraat (FF)
Je wordt opgehaald bij de balie bij de ingang.
Nog beschikbare plekken

Frans Fransenstraat 15, 's-Hertogenbosch