Open dag Leraar Wiskunde Sittard

Klaar om jouw toekomst vorm te geven bij Fontys Lerarenopleiding Sittard?
Kom naar onze open dag, van 10:00 tot 14:30 uur, en ontdek wat een carrière als leraar voor jou kan betekenen!

Kies je tijdslot
Bij aankomst leiden we je naar de stand van de Fontys Lerarenopleiding. Onze enthousiaste studenten nemen je mee naar ruimte 2.23 voor de kick-off. Daarna kies je zelf bij welke lerarenopleidingen je een kijkje wilt nemen! Blijf gerust langer dan je tijdslot, je bent vrij om andere opleidingen te ontdekken.

Het is wel van belang dat je op tijd komt, niet te vroeg en niet te laat. Dit i.v.m. de capaciteit en organisatie binnen het gebouw.

Nog niet zeker welke kant je op wilt?
Geen stress! Bezoek de sessie "Is leraar worden iets voor mij?" waar we uitleggen wat het beroep inhoudt. Na deze sessie heb je een veel beter beeld van het leraarschap en waar jij misschien zou passen. Iedere sessie duurt ongeveer 30 minuten en er is plek voor max. 30 bezoekers per sessie.

Spreek met onze docenten en studenten!
Krijg echte inzichten door in gesprek te gaan met docenten en studenten. Zij vertellen je alles over de opleidingen en hoe het is om bij Fontys te studeren. Vergeet ook zeker niet langs te gaan bij de studieverenigingen. Zij weten alles over het studentenleven en studeren in Sittard!

Neem gerust iemand mee!
Je mag maximaal twee extra personen meenemen om samen de open dag te verkennen.

Open dag/ avond

Kies een starttijd
Datum en tijd Beschikbare plaatsen
Mgr. Claessensstraat 4, Sittard