Proefstudeerdag Leraar Basisonderwijs (pabo) Den Bosch

We starten deze dag met een bezoek aan een van onze opleidingsscholen. Je bent van harte welkom om 10.00 uur bij basisschool Het Palet, Eekbrouwersweg 2, 5233 VG in 's-Hertogenbosch.

Vervolgens wandelen we naar de pabo in en samen met andere aankomende studenten volg je een programma dat bestaat uit onder andere een kennismaking met ons lesaanbod. Je volgt deze dag geen lessen met onze huidige pabostudenten; dit kan wel tijdens een meeloopdag. Uiteraard is er volop ruimte om al jouw vragen te stellen.

Een belangrijk onderdeel van deze dag is het bezoek aan een opleidingsschool (basisschool). Heb je hier nog geen ervaring mee, dan adviseren we je om eerst een proefstudeerdag bij te wonen en vervolgens een meeloopdag.

Zorg dat je 10 minuten van tevoren aanwezig bent bij Het Palet.

Voor de lunch wordt gezorgd. We kijken uit naar je komst!

Proefstuderen

Datum en tijd
dinsdag 26 november 2024
10.00 - 14.00 uur