Sprint naar content

Proefstudeerdag Leraar Basisonderwijs (pabo) Tilburg

Je bent van harte welkom in Gebouw P1, op de Fontys Campus in Tilburg. Je wordt bij de balie van dit gebouw op de begane grond opgevangen door een docent van Pabo Tilburg.

Samen met andere studiekiezers breng je een bezoek aan één van onze opleidingsscholen en volg je een programma met onder andere een les op de pabo in Tilburg. Je volgt geen lessen met onze huidige pabostudenten, dat kan wel op een meeloopdag. Uiteraard is er ruimte voor al jouw vragen.

Een belangrijk onderdeel van deze dag is het bezoek aan een opleidingsschool (basisschool). Als je hier nog geen ervaring mee hebt adviseren we je om eerst een proefstudeerdag bij te wonen en vervolgens een meeloopdag.

Voor de lunch kun je terecht in onze gezellige kantine. Je ontvangt een lunchbon van ons, dus je hoeft geen lunch mee te nemen.

We kijken uit naar je komst!

Pabo Tilburg, Gebouw P1, Prof. Goossenslaan 1, Tilburg.

Proefstuderen

Datum en tijd