(Hoog)begaafde studenten laten floreren
Goed leiderschap onderzocht hoe hoogbegaafde studenten in het hoger onderwijs kunnen floreren. Dit onderzoek heeft een aantal tools opgeleverd die docenten daarbij kunnen helpen.
Lees meerGoed leiderschap onderzocht hoe hoogbegaafde studenten in het hoger onderwijs kunnen floreren. Dit onderzoek heeft een aantal tools opgeleverd die docenten daarbij kunnen helpen.
Lees meerFontys maakt werk van Hybride Leeromgevingen via een vierjarig programma. Een programma dat onderwijsinnovaties en kenniscreatie voor de opzet en (door)ontwikkeling van hybride leeromgevingen bevordert, zodat iedere student als onderdeel van diens opleiding kan leren en onderzoeken in een grensoverstijgende omgeving
meer informatieSocial Labs zijn plekken binnen Fontys waar studenten, docenten en werkveld met elkaar samenwerken. Hierdoor vervagen de grenzen tussen werken en leren.
meer informatieHieronder vind je onze actuele projecten met betrekking tot bildung.
Student aan het woord
Con
{{ feed.properties.description }}
Lees verderOpleiding | Technische hbo-opleidingen |
Thema | Aansluiting toeleverend veld (vo naar hbo), coaching studenten |
Doelgroep | Aankomend studenten |
Contactpersoon | Hans van Oers |
Opleiding | Fontys breed* |
Thema | Aansluiting toeleverend veld (vo naar hbo), coaching studenten |
Doelgroep | Aankomend studenten met verzoek tot inschrijving |
Werkende principes | Evaringsgericht, verbinding en sociale en academische integratie |
Contactpersoon | Rosemarie Moonen |
Opleiding | Fontys breed* |
Thema | Aansluiting toeleverend veld (vo naar hbo), coaching studenten |
Doelgroep | Vo-leerlingen |
Werkende principes | Evaringsgericht |
Contactpersoon | Erna Kuiper |