Masterclasses voor Fontys-onderzoekers
Fontys leergang Praktijkgericht onderzoek
Diner pensant op 22 maart
Sfeerafbeelding Fontys

Op 22 maart 2022 vond het diner pensant over versterking impact van onderzoek plaats. Samen eten en samen denken rond een issue dat ons allemaal bezighoudt: de doorwerking van onderzoek naar bedrijven, instellingen en brede samenleving.

Steeds vaker wordt aandacht gevraagd voor impact van ons onderzoek. Onder andere bij subsidieaanvragen, in koersdocumenten en in het beleid rond de Masters en Professional Doctorate. Het onderzoek moet en wil iets teweeg brengen. Maar hoe doen we dat nou? En hoe maken we het zichtbaar? Heeft het hbo daarin een bijzondere positie?

Zie hier een verslag van de inspirerende avond

.Summerschool Actieonderzoek

Docenten en onderzoekers dr. Famke van Lieshout, prof. dr. Gaby Jacobs en dr. Shaun Cardiff gaan in een week tussen eind juni en eind augustus (nadere informatie volgt) aan de slag rondom participatief actieonderzoek en transformatie op een inspirerende, bosrijke locatie met verblijfsmogelijkheden.
Het betreft een samenwerking tussen Fontys Hogeschool Mens en Gezondheid en de Universiteit voor Humanistiek.

Leergang AR meets DR – men kan zich al inschrijven voor leergang 2022/2023

Action Research meets Design Research Executive Education - Vrije Universiteit Amsterdam (vu.nl)

Masterclass actieonderzoek MMC/ de Wever

30 november 2021