Webinar Master je toekomst!

Ben je (bijna) klaar met je bachelor en sta je voor de belangrijke beslissing over wat je nu wilt gaan doen? Hoor je steeds meer over doorstuderen en masters in het hbo? Kom dan naar het webinar Master je toekomst! op dinsdag 5 november van 19:00 tot 20:00.

Renée (studentendecaan) en Nadine (studiekeuzeadviseur) geven je graag meer inzicht in hoe je een keuze maakt die bij je past, de mogelijkheden, het verschil tussen een master in het hbo en aan de universiteit en praktische informatie zoals de kosten. Studenten Femke (master Healthy Ageing),Lieke (master Digital Technology Engineering en Luuk (master System Design) vertellen over hun studiekeuze en ervaring met hun masters.

Ben je benieuwd? Zorg dat je erbij bent en master je toekomst!

Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail met een link die je op 5 november kunt gebruiken om het webinar bij te wonen.

Online Voorlichting

Datum en tijd