Sprint naar content

Online voorlichting Human Resource Management

De opleiding HRM wordt aangeboden in Eindhoven en Tilburg. De voorlichting is voor beide locaties hetzelfde. Tijdens deze online voorlichting krijg je meer informatie over de voltijdopleiding HRM. Er zijn studenten en docenten aanwezig om al jouw vragen via chat te beantwoorden. Je kunt de voorlichting na afloop terugkijken.

Voorbereiding
Kun je niet wachten en wil je je goed voorbereiden? Bekijk hier hoe HRM studenten hun studie ervaren, de video's op YouTube en de veelgestelde vragen (FAQ). Ben je benieuwd waar je gaat studeren als student? Onze studenten geven je graag een rondleiding op de Emmasingel in Eindhoven en op Campus Stappegoor in Tilburg.

Sfeer proeven op locatie
We nodigen je van harte uit voor onze open dag op zaterdag 2 november op onze leslocaties Campus Stappegoor in Tilburg of bij de Emmasingel in Eindhoven. Schrijf je je na deze datum in voor de online voorlichting? Op zondag 26 januari vindt de volgende open dag plaats. Houd hiervoor onze website in de gaten.

Online Voorlichting

Datum en tijd