Partners van Fontys Economie en Communicatie

Partners in Innovation en Partners in Education, verschillende organisaties uit de Brainport regio hebben zich de afgelopen jaren aangesloten bij ons instituut in één van deze rollen. Het diverse palet aan organisaties heeft een ding gemeen: ze leveren allemaal een waardevolle bijdrage aan het onderwijs. In ruil daarvoor leveren onze studenten, maar ook onze docenten, onderzoekers en andere medewerkers, een waardevolle bijdrage aan de uitdagingen van onze partners. Benieuwd naar de organisaties die zich reeds hebben aangesloten bij ons instituut? Bekijk dan de lijst hieronder.

Partners in Innovation

Partners in Education

Naast externe partners kennen we ook verschillende interne partners. Hieronder vallen bijvoorbeeld lectoraten en expertisecentra, maar ook initiatieven als Fontys Consultancy en de Innovatiehubs.

Interne partners

Innovatiehubs

Binnen de drie Innovatiehubs, Circulaire Transitie, Digitale Transformatie en Veerkrachtige Steden is er de mogelijkheid voor studenten om stage te lopen of af te studeren op een bepaald onderzoeksthema. Dit doen zij samen met onderzoekers, maar ook met partners uit het werkveld.