Carte Blanche

De derdejaars studenten van de Dansacademie van Fontys Hogeschool voor de Kunsten presenteren met enthousiasme hun eindejaarsvoorstelling!

Het avondprogramma is een inspirerende collage samengesteld door jonge, creatieve geesten die graag hun stempel willen drukken in het artistieke veld. Het omvat choreografieën gecreëerd door de studenten zelf en daarnaast stukken die in samenwerking met ervaren choreografen zijn gemaakt: een werk van Evelien Jansen en een dansfilm van Senna Amarnis.

Dit is een geweldige kans om te zien waar de kunstenaars van de volgende generatie mee bezig zijn. Het publiek kan een avond verwachten waarin uiteenlopende thema's worden verkend. Hoe nemen we onze plek in de toekomstige wereld in? Wat is onze reactie op kwesties zoals grensoverschrijdend gedrag? Hoe verhouden we ons tot elkaar en tot onszelf?

Laten we genieten van deze avonden vol dans, raak geïnspireerd en deel deze ervaring met ons! We hopen u binnenkort te zien.

Data:
6 juni 20.00 - De Nieuwe Vorst, Tilburg