Our House

Fontys Musicaltheater presenteert: Our House. De sensationele Madness musical die je meeneemt op een waanzinnige reis vol avontuur. Gespeeld door de tweede- en derdejaars studenten Musicaltheater van Fontys Hogeschool voor de Kunsten.

Ontrafel de kracht van persoonlijke keuzes en maak je klaar voor een onvergetelijke ervaring. Het verhaal volgt de jonge Joey Brouwer, die voor een cruciaal moment in zijn leven staat en moet beslissen welke richting hij op wil gaan. Our House moedigt ons aan om bewuste keuzes te maken die in lijn liggen met ons innerlijk kompas, zodat we het leven kunnen leiden dat we werkelijk willen. Laat je inspireren door dit betoverende verhaal en ontdek de kracht van keuzes. Met de onweerstaanbare muziek van de legendarische Britse band Madness is dit een musical die je niet mag missen.

regisseur William Spaaij choreograaf Javan Hoen muzikale leiding Jack Breikers & Hans Avontuur regie assistent Chris van der Lee dance captain Fleur van der Hoeven
Volg ook de Instagram-pagina van Our House en Fontys Musical & Muziektheater
*FHK studenten en medewerkers mogen gratis naar de voorstelling. Hoe je een gratis ticket ontvangt lees je onder ‘FHK Announcements’ op de portal.

Sfeerafbeelding Fontys