Jacques de Leeuw prijs 2023

Stichting Jacques de Leeuw reikt jaarlijks een geldprijs uit aan twee talentvolle studenten van Fontys Academy of the Arts. De winnaars ontvangen beide een bedrag van €10.000 om te investeren in hun verdere studie of carrière. Een mooie prijs die de winnaars helpt om hun dromen verder achterna te gaan.

Hoe win je de Jacques de Leeuw prijs?

Vanaf het moment dat studenten genomineerd worden gaan ze een heel traject in tot aan de uitreiking. Zo krijgen ze presentatietraining, hebben ze interviews met commissieleden, komen ze meer in contact met het werkveld en werken ze aan een eindvoorstelling met elkaar. Daarnaast is de nominatie voor veel studenten een bevestiging dat zij met een mooi project bezig zijn. Oftewel een extra bevestiging waarom zij doen wat ze doen.

Wanneer zijn de winnaars bekend?

De uitslag wordt 29 juni bekend gemaakt in de Schouwburg in Tilburg. De uitreiking is voor iedereen gratis toegankelijk.