Praktijkopdracht Ad Zorg en Technologie

Sfeerafbeelding Fontys

Voor de Ad Zorg en Technologie zijn we altijd op zoek naar opdrachtgevers vanuit de zorg en het bedrijfsleven om samen met studenten aan een concrete praktijkopdracht (Community of Practice) te werken. Wordt bijvoorbeeld een technologisch apparaat niet of onvoldoende ingezet binnen de zorg, zoekt u naar mogelijke technologische oplossingen voor problemen die ontstaan in de zorg door Covid-19, of heeft u een technologisch product of dienst die geïmplementeerd dient te worden maar weet u niet hoe? Onze Ad Zorg en Technologie studenten kunnen u daarbij helpen door binnen 9 weken een advies uit te brengen waar u direct mee aan de slag kunt.

Heeft u interesse? Laat het ons weten door te mailen naar Stan Ockers, opleidingsmanager Ad Zorg en Technologie.