Nieuws en Publicaties

Nieuws

Publicaties

Van den Langenberg, N., & Cardiff, S. (2021). Schaduwen van een zorgvrager als leermethode in de gehandicaptenzorg: het narratief van een student bachelor verpleegkunde. Verpleegkunde, 36(4), 7-14.

Van den Langenberg, N., (2021) Schaduwen van een zorgvrager als leermethode. Onderwijs en Gezondheidszorg, 45(7), 16-19.

Moresi, S., Duinkerke, M., Swennenhuis, P., & Snoeren, M. (2019). Professionele werkplaatsen: lerend en onderzoekend samenwerken. OnderwijsInnovatie, 21(4).

Harder C., van Loon J. en Snoeren M. (2019). Praktijkleren in een ZIC/ZIN. Onderwijs & Gezondheidszorg. (43)2, 26-29. Wolters I. (2019). Anticiperen door de inzet van toekomstscenario’s. Onderwijs & Gezondheidszorg. (43)2, 22-25.
Snoeren, M., Volbeda, P., Niessen, T. J. H., & Abma, T. A. (2016). Dutch care innovation units in elderly care: A qualitative study into students' perspectives and workplace conditions for learning. Nurse Education in Practice, 17, 174-181. doi:http://dx.doi.org/10.1016/j.nepr.2015.11.005

Niessen, T., Legius, M., Munten, G., & Snoeren, M. W. C. (2013). Veranderingen in zorg en onderwijs gaan gelijk op met veranderingen in mensen. Onderwijs en Gezondheidszorg, Vakblad voor opleiders in het gezondheidszorgonderwijs, 37(3), 3-6.

Niessen, T., & Cox, K. (Eds.). (2011). Innoverend leren in het zorginnovatiecentrum. Het creëren van ruimte voor vernieuwing. Den Haag: Boom Lemma uitgevers.

Frost, D., & Snoeren, M. W. C. (2010). Het ontwikkelen en integreren van diverse vormen van kennis: de rol van de lecturer practitioner. Onderwijs & Gezondheidszorg, Vakblad voor opleiders in het gezondheidszorgonderwijs, 34(4), 6-10. doi:10.1007/BF03090005

Cardiff, S., & Lieshout van, F. (2006). Lecturer Practitioner: Overbrugger van de theorie - praktijk kloof? Tijdschrift voor verpleegkundigen (4), 12-19.