Sprint naar content

10 mei heropening!

Sfeerafbeelding Fontys

Het goede nieuws is dat we met ingang van maandag 10 mei  weer open gaan. Helaas nog wel met wat beperkingen en natuurlijk volgens de richtlijnen van het RIVM.

Onze openingstijden zijn voorlopig:

Maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 14:00 uur.
Mocht je als student of docent voor de meivakantie materialen nodig hebben, dan is het mogelijk om op afspraak langs te komen. Mail dan naar: Mediatheek-Tilburg-Moller@fontys.nl

Hieronder zetten we op een rijtje wat er vanaf 10-05 mogelijk is:

• Inleveren van geleende materialen.
  • Ophalen van materialen, zowel boeken als AV-materiaal, die je vooraf aanvraagt via mail (Mediatheek-Tilburg-Moller@fontys.nl) of whatsapp (06 41 07 71 83). Vermeld hierbij duidelijk je naam en studentnummer en omschrijf zo goed mogelijk wat je zoekt (Titel, auteur, ISBN, type AV, e.d.) en op welke dag je wilt komen ophalen. Je krijgt een afhaalbericht zodra het klaarligt.
  • Als de drukte het toelaat, kun je ook met een gerichte vraag voor specifieke materialen naar de balie komen. Waar mogelijk zoekt de medewerker het voor je op.

Wat kan er (nog) niet:

• Zelf zoeken naar materialen om te lenen.
  • Zelfstandig studeren of samenwerken in projectruimtes of het studielandschap.

Respecteer de volgende afspraken:

• Ontsmet je handen bij binnenkomst.
  • Volg de looproutes.
  • Houd afstand, is het te druk, kom dan op een later moment terug.

Kijk voor meer informatie, ook voor alle online mogelijkheden, op:

Onze speciale pagina Mediatheek in tijden van Corona.

We hopen jullie weer snel te zien!