AMPA heeft iets nieuws: 'Café Cultuur'

Sfeerafbeelding Fontys

AMPA heeft iets nieuws, namelijk: Café Cultuur. Een ontmoetingsplek waar studenten, vrienden en docenten elkaar kunnen treffen. Café Cultuur vindt plaats in het Cenakel; de voormalige vestiging van het conservatorium aan de Kempenbaan in Tilburg.

Studenten geven invulling aan deze avonden. Café Cultuur biedt vele mogelijkheden. De voorgaande edities zijn ingevuld als concertavonden, debatavonden en examenuitvoeringen. Of je nu een concert wil beluisteren, een lezing wil bijwonen of gewoon lekker wil borrelen, iedereen is dan welkom om te komen luisteren.

De aankomende editie is al ingevuld: aanstaande woensdag (4 april) zal het Fluit ensemble een uitvoering geven onder leiding van Leon Berendse. Ze spelen de prachtige muziek van Mozart, Gluck en Piazzolla.

Heb jij een idee? Verdien jij (of iemand die je kent) een podium? Neem dan contact op met s.bastiaansen@fontys.nl of anne.peters@fontys.nl, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.