Sprint naar content

Meepraten over de toekomstige mediatheek? Dit is je kans!

Het projectteam dat zich bezig houdt met de transitie van de mediatheken wil in gesprek met studenten, docenten en overieg medewerkers over de toekomstige dienstverlening van de mediatheek.

Praat in Tilburg mee op dinsdag 28 juni op campus Stappegoor.
Inloop van 17:00-17:30 uur mét een maaltijd. De sessies starten om 17:30 en eindigen om 19:00. Er zijn ook mogelijkheden om online deel te nemen aan deze sessies.

Op dit moment is het projectteam Transitie dienstverlening mediatheken op de verschillende mediatheeklocaties met de betrokken mediatheekmedewerkers bezig met zogenoemde locatie-analyses. Hierbij zoomen we in op locatie specifieke kenmerken en halen we onder andere input op ten aanzien van de toekomstige dienstverlening. Graag willen we nu ook van studenten, docenten en overige medewerkers weten welke aanvullende beelden en aanscherpingen (op basis van onder andere de locatie-analyses) er zijn.

Jouw input is meer dan welkom

Graag nodigen we studenten, docenten en andere medewerkers uit om met ons in gesprek te gaan. Schrijf je snel in, want we hebben per locatie ruimte voor maximaal 20 deelnemers. Mocht je niet fysiek kunnen aansluiten, dan kun je ook online deelnemen. Schrijf je ook hiervoor in.

Data en aanmelden

De klankbordsessies vinden plaats in Venlo (donderdag 23 juni), Eindhoven (maandag 27 juni, TF-gebouw) en Tilburg (dinsdag 28 juni, Stappegoor), telkens met inloop van 17:00-17:30 uur met een maaltijd. De sessies starten om 17:30 en eindigen om 19:00. Er zijn ook mogelijkheden om online deel te nemen aan deze sessies. In groepen wordt gediscussieerd onder begeleiding van een procesbegeleider. Bij elke bijeenkomst is een afvaardiging van de projectgroep/stuurgroep van Transitie Dienstverlening Mediatheken aanwezig. Wil je deelnemen aan deze gesprekken en jouw input leveren, meld je dan uiterlijk 17 juni aan voor een van de bijeenkomsten via deze link. Na aanmelding ontvang je (uiterlijk in de week voorafgaand) een bevestigingsmail en praktische informatie.

Wat gebeurt er na deze klankbordsessies?

In de eerste helft van juli koppelen we de status terug aan de medewerkers van de mediatheken, aan de betrokken directeuren en aan de deelnemers van de klankbordsessies. De conclusies worden verwerkt in het transitieplan dat de stuurgroep eind augustus indient bij het college van bestuur. Vervolgens legt het bestuur dit transitieplan ter instemming voor aan de cmr (september). Voor zij hier verder met elkaar over in gesprek gaan heeft de cmr nog enkele weken de tijd om informatie bij de imr’en op te halen. Ook kan er vanuit het projectteam verdere toelichting gegeven worden op het transitieplan.

Meer informatie

Op deze portal vind je (achtergrond)informatie, documentatie, planningen en nieuwsberichten.
Via transitie-mediatheken@fontys.nl kun je vragen, opmerkingen of suggesties doorgeven.
Contactpersoon: Irene Levels-Halkes.