Sanne Rambags wint prijs Stichting Ateliers

Sfeerafbeelding Fontys

Stichting Ateliers Tilburg stelt jaarlijks een jaar lang een gastatelier ter beschikking aan een genomineerde student. Dit jaar ontving afstudeerder Sanne Rambags, student vocale Jazz aan Academy of Music and Performing Arts (AMPA) deze prijs uit handen van Wilbert van Herwijnen, voorzitter van de stichting. Sanne wint een jaar lang een gastatelier in de vorm van een geluidsstudio in het Drögecomplex.

Sanne Rambags ontvangt de prijs Wilbert van Herwijnen, voorzitter Stichting Ateliers Tilburg Sanne Rambags ontvangt de prijs Wilbert van Herwijnen, voorzitter Stichting Ateliers Tilburg

Deze prijsuitreiking vond plaats op woensdag 28 juni 2017, na afloop van de uitreiking van de Jacques de Leeuw Prijs 2017.