Symposium Technologische en Sociale Innovaties in de Zorg en Afscheidsrede prof. dr. Eveline Wouters

Sfeerafbeelding Fontys

Vrijdag 10 januari 2025, Campus Rachelsmolen in Eindhoven

Op 10 januari 2025 organiseert Fontys Paramedisch ter gelegenheid van het afscheid van prof. dr. Eveline Wouters het symposium 'Technologische en sociale innovaties in de zorg'. Het ochtendprogramma richt zich op de diverse ontwikkelingen in de gezondheidszorg. In de middag staat het symposium in het teken van het afscheid van Eveline, lector Fontys Paramedisch en hoogleraar bij Tranzo, Tilburg University. Met haar werk heeft zij een belangrijke bijdrage geleverd aan onderzoek naar innovaties op het snijvlak van technologie en zorg.

Meer informatie over het symposium en het programma

Symposium

Datum en tijd