Het bedrijfsleven is altijd op zoek naar innovatieve en ambitieuze werknemers.
Na je afstuderen vertaal jij de strategische koers van je bedrijf naar de werkvloer. Dit doe je door leiding te geven aan een afdeling of winkel. Jij wordt de belangrijkste schakel tussen het hoger management en de werknemers op de werkvloer.
Na de opleiding kun je aan de slag als:
Een ondernemer of zpp'er is een zelfstandige professional die een eigen bedrijf runt, verantwoordelijk is voor alle aspecten zoals planning, uitvoering, en financiën, en vaak meerdere rollen vervult, zoals manager, marketeer en uitvoerder.
Een afdelingsmanager leidt en coördineert een specifieke afdeling binnen een organisatie. Taken omvatten personeelsbeheer, budgettering, planning en het behalen van afdelingsdoelen.
De (assistent) bedrijfsleider coördineert dagelijkse operaties, beheert personeel, bewaakt voorraad, optimaliseert processen en waarborgt klanttevredenheid voor een efficiënte bedrijfsvoering.
Een filiaalmanager leidt en coördineert de dagelijkse operaties van een winkel, beheert personeel, optimaliseert verkoopprestaties, en zorgt voor een positieve klantbeleving.
Een teamleider coördineert en motiveert teamleden, bewaakt doelen, en zorgt voor efficiënte samenwerking. Bovendien rapporteert hij/zij aan hoger management.
Als je je certificaat hebt behaald voor deze duale opleiding Ondernemerschap & Retail Management (associate degree), kun je daarna instromen in jaar 3 van de bachelor. Het voordeel hiervan is dat je al na twee jaar een hbo-diploma kunt bezitten.
Benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren tot en na het aanmelden voor deze opleiding? Bekijk het hele aanmeldproces.
Meld je aan voor de Open dag, een online voorlichting of één van de andere activiteiten om kennis te maken met de opleiding.
We helpen je graag verder.