Aanmelden vaardigheidstraining bij Fontys Hogeschool

Hoe meld je je aan?

Dit doe je door de volgende twee stappen te doorlopen. Kies voor de gewenste startdatum, klik op aanmelden en upload jouw theorietoets certificaat door op het blauwe kaartje te klikken.

Uploaden theorie certificaat

• klik hier

Beschikbaarheid

De mogelijkheden voor het aanmelden van de vaardigheidstraining zijn beperkt. Voor het wijzigen of vragen over de aanmelding kun je contact opnemen met fontysproseo@fontys.nl.

• Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om de opleiding in termijnen te betalen?

Het is mogelijk om deze opleiding in termijnen te betalen. Dit is kosteloos. Na aanmelding kun je hiervoor contact opnemen met onze afdeling lesgeld: lesgeld@fontys.nl.

Welke kosten zijn wel/niet inbegrepen?

U hoeft bij ons geen onverwachte extra kosten te verwachten mits expliciet vermeld op de website. De opleidingsprijs zoals vermeld op de website is inclusief lesmateriaal, catering, accreditatie, etc..

Annuleringsvoorwaarden

Op al onze opleidingen zijn de leveringsvoorwaarden van Fontys van toepassing.

Parkeren bij Fontys Paramedische Hogeschool?

Bij ons kun je gratis parkeren. Het aantal parkeerplaatsen is helaas beperkt.

Je kunt ook parkeren op het terrein van het Maxima Medisch Centrum, hier is voldoende parkeergelegenheid. Dit is betaald parkeren en kost maximaal € 4,- per dag.

Heb je een klacht?

Fontys Pro Health heeft een onafhankelijke klachtencommissie. Deze klachtencommissie neemt klachten in behandeling van de studenten en cursisten van alle opleidingen en cursussen die vallen onder de verantwoordelijkheid van Fontys Pro Health/ Fontys Paramedische Hogeschool. Klachten die bij de klachtencommissie thuishoren hebben bijvoorbeeld betrekking op de organisatie en het handelen (nalaten van handelen) van docenten. Klachten die betrekking hebben op de studievoortgang (o.a. beoordelingen, toetsing), maar ook klachten over collegegeld, in-uitschrijving, sancties en huisregels horen niet thuis bij de klachtencommissie.

Wil je meer weten over de klachtencommissie bekijk dan deze pagina. Heb je geen Fontys e-mailadres stuur dan een mail naar: klachtencommissie-fph@fontys.nl.