Team HR Business Partners

Placeholder for Fontys video
Wij dragen bij aan de ambitie door
het signaleren van uitdagingen tussen Fontys FOR SOCIETY en doelen van een instituut of dienst en door deze te vertalen naar (HR) beleid voor management en directies. We zetten onze expertise rondom veranderen hierbij in en ontwikkelen concrete interventies en tools.”

Hier werken wij aan

• We signaleren uitdagingen tussen Fontys for Society en de doelen van een instituut of dienst en vertalen dit naar (HR)beleid op maat.
  • We ontwikkelen tools en interventies over verandermanagement.
  • We adviseren proactief en ondersteunen instituten en diensten bij verandertrajecten mbt organisatie inrichting, structuur & processen
  • We adviseren proactief en ondersteunen instituten en diensten bij verandertrajecten mbt team- en persoonlijke ontwikkeling, strategische personeelsplannig, professionalisering en cultuur
  • We sparren met management en directies van instituten en diensten over alle HR-gerelateerde vragen.

Meer weten over team HR Business Partners?

h.burgersdijk@fontys.nl