Je kunt op basis van een aangereikt kijkglas-model passende afspraken maken m.b.t. ambities, belangen, processen en organisatie.
Je kunt in het samenwerken met je projectgroep een positieve relatie opbouwen met je collegae en zorgdragen voor een sociaal-emotioneel veilig leer- en werkklimaat waarbij je vanuit de gezamenlijke ambitie steeds oog hebt voor de belangen van je collegae.
Je kunt in en rondom het samenwerken binnen je projectgroep je eigen belang benoemen en komt op voor je eigen standpunten.
Leerdoelen gericht op een succesvolle aanpak om dreigend schoolverzuim te voorkomen
Je kunt de voorwaarden voor een succesvolle aanpak benoemen in het licht van de maatschappelijke opdracht.
Je kunt deze voorwaarden koppelen aan de gekozen aanpak.
Je kunt de gekozen aanpak verantwoorden vanuit de belangen en perspectieven van de verschillende stakeholders.
Leerdoelen gericht op het ontwerpen van een beweeginterventie
Je weet aan welke voorwaarden het ontwerp moet voldoen om succesvol te zijn.
Je kunt het ontwerp koppelen aan de kenmerken van de gegeven persoon.