Kennismaken met Finance & Control Venlo

Kijk vooral lekker rond! Heb je vragen over de opleiding? App met onze student Kimberly of mail ons. Bekijk hieronder meteen de video's met inhoudelijke info over de opleiding.

17 mei 2024 10:00 - 13:30
nog 7 plaatsen
Wil je ervaren hoe het er echt bij de opleiding aan toe gaat? Word dan student voor een dag. Je wordt gekoppeld aan een van de studenten en je volgt een aantal lessen, colleges en practica die bij de student op het programma staan voor die dag. Je maakt zo een gewone lesdag mee, waarin je colleges kunt bijwonen en met studenten en docenten kunt praten. Zij vertellen je hoe het is om bij Fontys te studeren en wat de studie inhoudt. Wanneer je je aanmeldt om mee te lopen ben je serieus bezig met je studiekeuze, dus gaan we er vanuit dat je komt. Kun je er niet bij zijn, meld je dan af bij de opleiding. Bij aanmelding ontvang je hiervoor de gegevens.
    24 mei 2024 10:00 - 13:30
    nog 9 plaatsen
      31 mei 2024 10:00 - 13:30
      nog 10 plaatsen
        Open dag Finance & Control | Venlo
        06 jun 2024 18:00 - 21:00
        Programma
        Bezoek onze open dag en proef de sfeer op de campus en ga in gesprek met de docenten van de opleiding.
        07 jun 2024 10:00 - 13:30
        nog 10 plaatsen

Video Finance & Control

Bekijk hieronder meteen de video met inhoudelijke info over de opleiding.

Maak kennis met de opleiding Finance & Control

Maak kennis met de opleiding Finance & Control bij Fontys Venlo en leer meer over de inhoud van de opleiding, de vakken die je volgt en wat je ermee kunt worden!

Onze studenten vertellen...

Placeholder for Fontys video
          Sonna, student
          "De opleiding is heel breed op financieel gebied en leidt je op als business controller met de focus op financiën. Ik vind het fijn dat de studie internationaal gericht is en goed aansluit op mijn vorige opleiding."

Zo ziet het er bij ons uit

Bekijk onze campus op je eigen tempo via onze 360 graden tour!

Meer studiekeuzeactiviteiten

Alles over studiekiezen

Je wilt een hbo-opleiding gaan doen. Maar welke opleiding kies je? Een studie kiezen is soms best lastig. Gelukkig kunnen wij je helpen. Wij vinden het belangrijk dat jij een opleiding kiest die bij jou past. Wij bieden gemakkelijke tools om je te helpen bij je studiekeuze. Als je nog twijfelt, maar ook als je het nog niet helemaal weet.

Studiekeuzecheck

Wij vinden het heel belangrijk dat je de juiste opleiding kiest en met een fijn gevoel aan je studie begint. Daar helpt de Studiekeuzecheck en het bijbehorende ‘check-in’ gesprek bij!

Kom meer te weten over een van onze projecten van de opleiding!

Whatsapp of mail ons!

Contact met Kimberly, student

Mail of app haar voor vragen over de inhoud van de opleiding, studeren in Venlo, etc. Bereikbaar van ma t/m vrij van 9.00 - 17.00 uur.

Mail Kimberly App met Kimberly

Contact over aanmelding

Vragen rondom algemene zaken zoals aanmelding, administratieve zaken, etc.

ssc-venlo@fontys.nl
          31618419353

Algemeen contact

Vragen over studiekeuze, meeloopdagen en andere studiekeuzeactiviteiten. Bereikbaar van ma t/m vrij, uiterlijk de volgende (werk)dag reactie.

marcomvenlo@fontys.nl