Opbouw
De eerste helft van jaar 2 ontwikkel je je verder aan de hand van een case. Daarnaast krijg je een rijk aanbod aan Tools, lessen in Personality en Work. Je gaat bijvoorbeeld aan de slag met een marketingplan voor een bedrijf of non-profit organisatie. Ook maak je een ondernemingsplan voor je eigen bedrijf in de creatieve economie.
De tweede helft van het jaar doe je een meewerkstage of een minor (een half jaar onderwijs naar keuze, bij Fontys of een andere hbo-instelling).
In de eerste helft van jaar 3 doe je óf een minor óf een meewerkstage, afhankelijk van de keuze die je maakt in jaar 2. Elke student doet een minor én een meewerkstage.
In de tweede helft werk je aan een strategische marketingcase voor een opdrachtgever uit de praktijk. Daarnaast kies je vier tools met onderwerpen als ‘Intercultural Skills’, ‘Recht 2’ of ‘International Marketing’. Natuurlijk bouw je in dit semester verder aan je netwerk door het maken van Work uren en is er volop aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling tijdens Personality.
English Advanced Courses
In de eerste helft van jaar 4 volg je Engelstalige Advanced Courses (AC's) en Tools. Je kunt kiezen uit vakken als Leadership, Brand management, Consumer Behaviour, Big data, Future media studies en Event.De begeleiding vanuit Personality wordt intensiever. Met Work Weeks bereiden we je voor op je toekomst als professional in de praktijk.
Onderzoeksstage of afstuderen bij je eigen bedrijf
In de tweede helft van jaar 4 zet je de laatste stappen naar een succesvolle carrière door je te specialiseren en een afstudeerproject te doen bij een bedrijf in de creatieve economie. Je mag ook afstuderen bij je eigen bedrijf. Je kiest zelf een eindproduct: een scriptie of portfolio. Hiermee bewijs je dat je startklaar bent om impact te maken in het werkveld.