Augmented Reality in het onderwijs

Inleiding

Ben je klaar om de grenzen van je lesgeven te verleggen en je studenten te inspireren met de nieuwste technologie? Meld je dan aan voor onze praktische workshop over Augmented Reality (AR), speciaal ontworpen voor jou als docent in het hoger onderwijs!
Na een korte algemene introductie in AR, waarbij we je o.a. enkele door studenten gecreƫerde projecten laten zien, wijden we je in in de geheimen van Adobe Aero. Hiermee ga je meteen actief aan de slag om een eigen AR-toepassing voor jouw vakgebied te ontwikkelen. Tot slot heb je de gelegenheid om jouw creatie te presenteren en feedback te ontvangen, wat een waardevolle afsluiting van de workshop vormt.

Wat je leert:

Aan het eind van deze workshop:

• Heb je kennisgemaakt met de technologische basisprincipes van AR en actuele ontwikkelingen;
  • Heb je gezien en ervaren wat je met diverse AR toepassingen kunt doen;
  • Kun je werken met Adobe Aero;
  • Heb je een eigen idee voor jouw vak uitgewerkt en gepresenteerd.

Docenten of ondersteunend personeel die XR in het onderwijs in willen zetten.

Voorkennis

Voor deze workshop is geen voorkennis nodig, wel dien je jezelf aan te melden met je Fontysaccount, zie kader rechts.

Benodigdheden en voorbereiding

Niet van toepassing

Volgt

Volgt

Aantal deelnemers
    Max 12 personen

Geen

Tijdsinvestering
    Voorbereiding: geen
    Workshop: 4 uur

Inschrijfformulier volgt!

Afmelden
    Mocht je hebben ingeschreven en onverhoopt niet kunnen deelnemen, stuur dan z.s.m. een mail naar scrumteamblendedlearning@fontys.nl Zodoende geef je iemand anders de kans!

Sfeerafbeelding Fontys