Sprint naar content

Verrijk je onderwijs met Thinglink

Inleiding

Wil jij op een laagdrempelige manier zelf aan de slag met 360 graden beelden of AR? Dan is Thinglink daarvoor een ideaal startprogramma. Thinglink is een krachtige tool waarmee je afbeeldingen interactief kunt maken. Je maakt bijvoorbeeld relatief eenvoudig een virtuele tour of een escape room. Ook een scenario met keuzemomenten of een AR-toepassing behoort tot de mogelijkheden.

In het eerste deel van de workshop laten we je kennismaken met diverse educatieve toepassingen van Thinglink waarbij je inspirerende voorbeelden te zien krijgt én zelf kunt ervaren. Ook geven we je een basis knoppeninstructie. Je maakt je eerste eenvoudige product.
Daarna duiken we de diepte in met scenario's en AR en zoomen we in op je eigen onderwijs.

Wat je leert:

Aan het eind van deze sessie:

  • Heb je kennisgemaakt met diverse didactische toepassingen van Thinglink;
  • Heb je de eerste beginselen van Thinglink onder de knie en een eerste product gebouwd;
  • Heb je inzicht gekregen in de geavanceerde opties van het programma;
  • Heb je eerste ideeën geformuleerd voor toepassingen op je eigen vakgebied.
  • Bonus: je krijgt een account waarmee je in ieder geval een half jaar kunt werken!

Doelgroep

Docenten of ondersteunend personeel dieThinglink in het onderwijs in willen zetten.

Voorkennis

Voor deze sessie is geen voorkennis nodig, wel dien je jezelf aan te melden met je Fontysaccount, zie kader rechts.

Benodigdheden en voorbereiding

Neem je laptop mee!

Algemeen

Datum
Nog geen data gepland

Locatie
volgt zodra data gepland zijn

Aantal deelnemers
Max 12 personen

Kosten
Geen

Tijdsinvestering
Voorbereiding: geen
Sessie: 2,5 uur

Aanmelden
Inschrijfformulier volgt

Afmelden
Mocht je hebben ingeschreven en onverhoopt niet kunnen deelnemen, stuur dan z.s.m. een mail naar scrumteamblendedlearning@fontys.nl Zodoende geef je iemand anders de kans!

Sfeerafbeelding Fontys