Onderzoeker

B. (Brishna) Nader

Al tijdens de meeloopdag van de opleiding Commerciële Economie van Fontys raakte ik geïnspireerd door consumentengedrag. Na deze dag ben ik gelijk naar de bibliotheek gegaan en heb ik de aangeraden boeken meegenomen en gelezen voordat ik met mijn studie ging beginnen. Ik wist dat ik bij Fontys op de juiste plek zat.

Tijdens mijn opleiding Commerciële Economie heb ik in het buitenland en bij het lectoraat onderzoekservaringen opgedaan. Zodoende ben ik enthousiast geraakt over onderzoeken en heb ik geleerd om op academische niveau te denken, academische teksten te lezen en het te kunnen implementeren.

Na deze ervaringen ben ik bewust geworden van het feit dat ik tijdens mijn hbo-opleiding twee vliegen in een klap had geslagen, namelijk het toepassen van theoretische modellen in het praktijk en het ontwikkelen van deze modellen samen met de onderzoekers en het lectoraat. Om deze reden zou ik heel graag andere hbo-studenten willen laten zien wat voor gave mogelijkheden het lectoraat ze te bieden heeft. Ook dat studenten ervaringen op kunnen doen op (buitenlandse) conferenties en werken aan projecten samen met andere universiteiten.

Awards

2019- 33rd Annual California State University Student Research Competition
Business, Economics, and Public Administration, Undergraduate and Graduate Students
Brishna Nader, Cris de los Santos, CSU Monterey Bay 1st Place
The Role of Internal LOC in Driving Pro-Environmental Behavior in Hospitality


Publicaties

Hest, I. van en Nader, B. (2020, 16 oktober). Fontys-onderzoek: Marketing duurzame producten kan beter. Eindhovens Dagblad

Nader, B. & Hest, I. van, (2020). "Is There Room For Social Stimuli in Green Ads?: An Investigation of the Use of Facial Expressions in Green Advertisements". Paper for the 2020 Association for Consumer Research conference.

Nader, B (2020). The Power of Knowledge: Driving Sustainable Hotel Choices Through Decision Trade-Offs. Presentation at the 2020 Academy of Marketing Science Annual Conference, in Coral Gables FL, USA.

Nader, B. (2020). Swimming Against the Tides: Mitigating the Negative Role of Subjective Norms and Locus of Control on Recycling Behaviour. Poster presentation at the 2020 American Marketing Association (AMA) Winter Academic Conference in San Diego, CA, USA.

Betrokken onderzoeksprojecten

- Research and curiosity


Contact

B. (Brishna) Nader

Onderzoeker