Keuzegids 2019: Docent Theater en Docent Dans Topopleiding

Ereplaats Academie voor Theater en Academie voor Danseducatie van Fontys Hogeschool voor de Kunsten (FHK) in Tilburg

Tilburg, 4 oktober 2018

Sfeerafbeelding Fontys

Fontys bachelor Docent Theater (Academie voor Theater) en bachelor Docent Dans (Academie voor Danseducatie) scoren wederom hoog in de Keuzegids. Beide opleidingen komen vandaag als Topopleiding 2019 uit de bus in de Keuzegids 2019! Deze uitblinkers ontvangen het kwaliteitszegel 'Topopleiding' van de Keuzegids. Fontys bachelor Docent Theater is zelfs in score de beste van Nederland!

Keuzegids

De Keuzegids hbo wordt uitgegeven door het Centrum Hoger Onderwijs Informatie (CHOI). Bij de samenstelling wordt onder andere gebruikgemaakt van gegevens uit:

• de Nationale StudentenenquĂȘte (NSE)
  • Studiesucces (Vereniging Hogescholen)
  • Arbeidsmarkt (Research Centre for Education and the Labour Market, ROA)
  • accreditatierapporten van de De Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO)
Sfeerafbeelding Fontys

Kwaliteitszegel Topopleiding

De redactie van de Keuzegids heeft de Fontysopleidingen Docent Dans en Docent Theater een ereplaats (kwaliteitszegel) Topopleiding 2019 toebedeeld.

Fontys Hogescholen op vijfde plaats

Fontys Hogescholen stijgt in de nieuwe Keuzegids HBO 2019 van de zesde naar de vijfde plaats in de lijst van grote hogescholen.