Ja, ik ben al aangemeld bij Studielink

Aanmelden voor de toelatingstoets doe je door het formulier in te vullen:

LET OP: voor het aanmelden voor een toelatingstoets heb je je studentnummer nodig. Je vindt dit nummer in de mail die je hebt ontvangen na je aanmelding bij Studielink. Bewaar deze mail goed. De gegevens heb je regelmatig nodig.

Een voorbeeld van de mail zie je hier.

Afzender mail: no-reply@fontys.nl

Onderwerp mail: Fontys account creatie/creation

Nadat je je hebt aangemeld bij 1 of meer opleidingen bij Fontys maken we een account voor je aan. Hierover ontvang je vrij snel na je aanmelding een mail.

Het account bestaat onder meer uit een gebruikersnaam en een wachtwoord. Wij adviseren je om de mail hierover goed te bewaren. Als je met de opleiding gaat starten heb je de gegevens uit de mail nodig.

Afzender mail: no-reply@fontys.nl

Onderwerp mail: Fontys account creatie/creation

Betaling

Het bedrag is afhankelijk van het aantal toetsen dat je gaat doen. Let op: de betaling verloopt via Stenden Hogeschool (Fontys biedt deze toetsen aan in een samenwerkingsverband met andere Hogescholen. Zie ook 'praktische informatie'). In de bevestigingsmail staat een link m.b.t. de betaling.

In het betaalmenu staan drie stappen:

Select study programme: Hier kies je voor de optie Toelatingstoetsen.
Select location: Kies hier de locatie waar je de toelatingstoets wilt gaan maken.
Select product: Kies hier voor de toelatingstoets.

Als je meerdere toetsen wilt gaan maken moet je eerst de toelatingstoets in het winkelmandje plaatsen en doe je voor een volgende toets bovenstaande stappen nogmaals.

Let op: je aanmelding voor de toelatingstoetsen is niet eerder definitief dan wanneer je aan de betalingsverplichtingen hebt voldaan.