Alumni en hun master op woensdag 8 december

Sfeerafbeelding Fontys

Vorig jaar hebben we een succesvolle online bijeenkomst gehouden voor onze studenten waar een groep alumni de studenten bijpraatten over alle aspecten van een masterstudie, zowel in binnen- als buitenland.

14 alumni waren die avond aanwezig om vragen van studenten te beantwoorden, te vertellen over hun eigen ervaringen, tips te geven en vooral ook om te laten zien dat er heel veel mogelijk is en dat er een grote diversiteit aan masters is.

Ook dit jaar willen we deze online bijeenkomst organiseren en wel op 8 december van 19.00-21.00 uur.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 19.00 uur: welkom en korte introductie van de alumni
  • 19.15 uur: eerste informatieronde
  • 19.45 uur: plenaire terugkoppeling
  • 20.00 uur: tweede informatieronde
  • 20.45 uur: plenaire terugkoppeling en afsluiting

De studenten melden zich vooraf aan en de aanmelders krijgen een informatieleaflet met een korte introductie van de alumni die meewerken. De studenten kiezen zelf met wie ze de gesprekken tijdens de twee informatierondes aan willen gaan.

Voorafgaand aan de masterlezing heeft Angelique Jansen een online briefingsgesprek met de alumni die aan deze avond mee willen werken.

Wil jij (weer) meewerken aan deze avond? Dat zouden we echt heel leuk vinden! Meld je hier aan en Angelique neemt z.s.m. contact met je op.