Sprint naar content
Heike Leene

Docentonderzoeker Marketing en Communicatie Tilburg

H. (Heike) Leene-Pohlscheidt MEd.

Heike Leene-Pohlscheidt is econoom en taal & cultuurdocente. Zij heeft werk- en onderzoekervaring op het gebied van onderwijs en marketing, media en bedrijfspsychologie.
Heike is overtuigd van de impact van bewustwording van eigen handelen op succes en geluk en de hieraan verbonden ontwikkelkansen. Zowel van personen als in bedrijfsmatige context. De effecten hiervan op onderwijs, economie en maatschappij te meten en te beïnvloeden vindt Heike relevant, met name in het kader van Fontys for Society, waardecreatie in de brede zin. Zij wordt enthousiast van het uitwisselen en delen van aspecten in deze context met andere experts, docenten en studenten, en het initiëren van hieraan verbonden acties.

Als docent-onderzoeker ondersteunt zij het onderzoeksteam van Fontys Marketing en Communicatie binnen het onderwerp 'Inclusieve waardecreatie voor een circulaire samenleving'.


Publicaties en presentaties


                              Heike Leene

                              H. (Heike) Leene-Pohlscheidt MEd.

                              Docentonderzoeker Marketing en Communicatie Tilburg