Project
Circulaire Economie in de Sport
Het doel van dit onderzoek is om te achterhalen hoe marketing- en communicatieprofessionals in de sport te maken krijgen met duurzaamheidsvraagstukken. Het onderzoek wordt is uitgevoerd in samenwerking met Midpoint Brabant, SPECO-studenten, SPECO-alumni en internationale onderzoekers op het gebied van Sport en Sustainability.
Onderdeel van:
Publicaties
- Kuijsters-Timmers, N., Goedee, J., Leenders, R. and Manoli, A (2024), A typology of virtual community within voluntary sports clubs. In: Integrity and Sustainability in Sport Business, Environmental and Social Goals. Redactie: Manoli and Konstantinopoulos. London: Routledge. (verschijnt najaar 2024)
- Kuijsters - Timmers, N. Hairwassers, J. (2023). 'Influencer marketing voor Midpoint Brabant Circulair’. Fontys/Midpoint Brabant. (presentatie is op te vragen bij auteur)
- Kuijsters – Timmers, N. (2022) Circulaire transitie in organisaties van SPECO-Alumni. Tilburg: Fontys Marketing en Communicatie. (link naar publicatie)