Sprint naar content
Project

Circulaire Economie in de Sport

Het doel van dit onderzoek is om te achterhalen hoe marketing- en communicatieprofessionals in de sport te maken krijgen met duurzaamheidsvraagstukken. Het onderzoek wordt is uitgevoerd in samenwerking met Midpoint Brabant, SPECO-studenten, SPECO-alumni en internationale onderzoekers op het gebied van Sport en Sustainability.

Onderdeel van:

Publicaties

  • Kuijsters-Timmers, N., Goedee, J., Leenders, R. and Manoli, A (2024), A typology of virtual community within voluntary sports clubs. In: Integrity and Sustainability in Sport Business, Environmental and Social Goals. Redactie: Manoli and Konstantinopoulos. London: Routledge. (verschijnt najaar 2024)
  • Kuijsters - Timmers, N. Hairwassers, J. (2023). 'Influencer marketing voor Midpoint Brabant Circulair’. Fontys/Midpoint Brabant. (presentatie is op te vragen bij auteur)
  • Kuijsters – Timmers, N. (2022) Circulaire transitie in organisaties van SPECO-Alumni. Tilburg: Fontys Marketing en Communicatie. (link naar publicatie)

Contact

Nanny Kuijsters Timmers

Dr. A.M.W. (Nanny) Kuijsters-Timmers (PhD)

Docentonderzoeker SPECO Sportmarketing
Jeroen hairwassers

J. (Jeroen) Hairwassers

Docentonderzoeker SPECO Sportmarketing