Sprint naar content
Project

Gokken studenten met hun toekomst?

Het online gokken onder jongeren is flink toegenomen sinds de legalisering van de onlinekansspelmarkt eind 2021. Dat baart zorgen. Met dit onderzoek krijgen we zicht op het welzijn van jongeren en de rol van online gokken en sportwedden daarbij. Ook wordt onderzocht hoe interventies kunnen worden vormgegeven.

Publicaties

• Hairwassers J.A.G., van Bezooijen, J. A., Constandt, B. Gambling With Their Future? Exploring Prevalence And Normalization Of Gambling Among Sport Management Higher Education Students In The Netherlands. Abstract geaccepteerd voor presentatie op conferentie van European Association for Sport Management, EASM (Parijs, september 2024).
  • Hairwassers J.A.G., van Bezooijen, J. A., Constandt, B.Are Students Gambling With Their Future? Exploring Prevalence And Normalization Of Gambling Among Higher Education Students In The Netherlands. Abstract geaccepteerd voor presentatie op conferentie van Current Advances in Gambling Research, CAGR (Amsterdam, juni 2024).

Artikelen

Bart van Bezooijen