Bruggenbouwers
Bruggenbouwers hebben een sleutelpositie in het ontwikkelen van learning communities en zijn belangrijke schakels in het succes van deze samenwerkingen.
Leer meerBruggenbouwers hebben een sleutelpositie in het ontwikkelen van learning communities en zijn belangrijke schakels in het succes van deze samenwerkingen.
Leer meerHet vergroten van de lokale employability van internationale studenten met een bachelor of master diploma, dat is het doel. Met specifieke focus op studenten met een opleiding in de techniek en/of bedrijfskunde.
Lees meerBij Fontys werken we met professionele werkplaatsen (PW's), waarin onderwijs, onderzoek en beroepspraktijk samenwerken aan maatschappelijke vraagstukken binnen de werkomgeving.
Lees meerOptimaliseer werkgeluk, zelfs in tijden van onrust. Ontdek de sleutel tot betere prestaties en welzijn voor jou en je team.
Lees meerEindgebruikers in de gezondheidszorg worden erkend als belangrijke samenwerkingspartners, maar hun invloed blijft beperkt ondanks groeiende aandacht voor participatie.
Lees meerVanwege de vele uitdagingen in het basisonderwijs dien je als schoolteam goed na te denken hoe je gezamenlijk en systematisch te werk kunt gaan om de gewenste onderwijskwaliteit te realiseren.
Lees meerVaststellen hoe en in welke mate de professionalisering van leraren effect heeft op het verbeteren van het onderwijs voor hoogbegaafde leerlingen.
Lees meerMet dit project willen we ervoor zorgen dat ook (hoog-)begaafde Fontys medewerkers zich kunnen ontwikkelen, zich thuis voelen op het werk en optimaal kunnen floreren.
Lees meerWe willen doorgroeimogelijkheden creëren voor professionals meteen hbo-masterdiploma die op PhD-niveau een bijdrage willen leveren aan complexe innovaties in de maatschappij.
Lees meerHet betreft een doorlopend traject waarmee we meer inzicht willen creëren in de rol die schoolbesturen en -leiders hebben in het ontwikkelen van een lerende organisatie op school- en bestuursniveau.
Lees meerIn het project gaan we als partners samen aan de slag met vraagstukken die te maken hebben met toekomstgericht onderwijs.
Lees meerMet dit project willen we in kaart brengen hoe leraren en schoolleiders in Nederland hun werk ervaren en wat ze aan professionele ontwikkeling doen.
Lees meerEr wordt onderzocht hoe we een cultuur kunnen creëren waarin iedereen zich thuis voelt en waar ruimte is voor diversiteit. De inclusiescan is een middel om dit doel te bereiken.
Lees meerHet vergroten van eigenaarschap, waardoor leraren zich meer betrokken en verantwoordelijk voelen, beter in hun vel zitten en dus minder snel op zoek gaan naar een uitdaging buiten het onderwijs.
Lees meer