Project

Erasmusproject ‘Developing Adaptive Expertise to foster an effective learning environment'

Dit project heeft tot doel de vorm van routinematig lesgeven te vervangen door nieuwe hulpmiddelen om scholen, teams en leraren te ondersteunen bij het ontwikkelen van adaptieve expertise. Adaptieve experts kunnen hun lopende praktijk aanpassen aan de behoeften van elke leerling.

Waarom adaptieve expertise?
Situaties in de klas zijn nu complexer als gevolg van migratie, diversiteit en inclusie. Om de kwaliteit van het schoolonderwijs te verbeteren, moeten leraren manieren vinden om deze uitdagingen aan te pakken. Veel docenten hebben echter nog steeds moeite om hun praktijk aan te passen aan de behoeften van elke leerling.

In dit project wordt samengewerkt met het lectoraat learning Design en met parners uit Vlaanderen, Slovenië en Ierland.

U kunt meer informatie vinden over het project via onderstaande links

Moodle :www.adaptiveexpertise.net

met deze gegevens erbij Moodle test Usernameuser: adaptivepass:3xP3rt1se1928!

Official site :www.adaptiveexpertise.eu

En https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2020-1-BE02-KA201-074662

Foto van persoon

Dr.ir. Q.H. (Quinta) Kools