Veelgestelde vragen over diploma's en verklaringen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen en antwoorden over diploma's en verklaringen. Mocht jouw vraag hier niet tussen staan, neem dan contact op met ons klantcontactcentrum. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 08850 80000 (bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00 uur) of stel je vraag via onderstaand contactformulier.

Veelgestelde vragen en antwoorden

Een bewijs kun je aanvragen bij de studentenadministratie waar je studeert. Stuur een mail met daarin vermeld:

* welk bewijs je nodig hebt (betaald collegegeld bijvoorbeeld)

* waarvoor je dat bewijs nodig hebt (bijv. werkgever, SVB, etc)

* je naam, voornaam, geboortedatum, studierichting en studentnummer.

Contactgegevens van de administraties kun je hier vinden.

Als je werkgever jouw collegegeld betaalt, bevestig je zelf, met je eigen bankrekeningnummer, de digitale machtiging in Studielink. Om de kosten te kunnen declareren, kun je bij je opleiding om een betaalbewijs vragen. Fontys verstrekt geen facturen aan werkgevers. Mocht dit voor je werkgever niet voldoende zijn, neem dan contact op met je opleiding. Dit geldt ook voor een bewijs van inschrijving.

Van harte gefeliciteerd!

Elke Fontys instituut organiseert zelf de diploma uitreikingen voor haar opleidingen. Er zijn dus geen centrale data. Neem voor de datum van jouw diploma uitreiking contact op met de betreffende studentenadministratie. Contactgegevens kun je hier vinden.

Elke Fontys instituut organiseert zelf de diploma uitreikingen voor haar opleidingen. Dus ook waar, hoe en met hoeveel gasten. Neem voor jouw diploma uitreiking contact op met de betreffende studentenadministratie. Contactgegevens kun je hier vinden.

Contactformulier

Heb je een vraag?

Dan kun je terecht bij het Klantcontactcentrum van Fontys. Dit kan telefonisch via 08850 80000 of via onderstaand formulier.

Het Klantcontactcentrum is op werkdagen bereikbaar van 08.30 t/m 17.00 uur.

Dit formulier is ingevuld door: