Start van je opleiding MBRT

Beste student, Welkom bij de opleiding Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken aan Fontys Paramedisch! Na de zomer start je met je opleiding. Fijn dat je bij ons komt studeren. In deze pagina informeren wij je over de Purple Introductieweek en andere zaken tot je eerste studiedag!

Belangrijke data

Sfeerafbeelding Fontys

Zet deze data alvast in je agenda:

• Purple introductieweek: 26 t/m 30 augustus 2024
  • Start van het onderwijs: maandag 2 september 2024

In de week van 26 augustus ontvang je een mail met daarin meer informatie over je eerste lesdag, dat zal zijn op maandag 2 september 2024. Deze eerste lesdag is een kennismakingsdag waar je je medestudenten, docenten en de opleiding leert kennen. Ook krijg je deze dag je rooster voor de eerste periode. We sluiten af met een hapje en een drankje buiten de campus.

Goede start

Om te zorgen dat je soepel aan je studiecarrière begint, hebben we de website Goede Start gemaakt. Hier vind je alles over je inschrijving, je boeken bestellen, hoe je jezelf voor de eerste onderwijsmodule inschrijft, hoe je eerste lesdag eruitziet en nog veel meer!

Goede start MBRT

Ben je al ingeschreven?

Je bent pas ingeschreven als je aan alle inschrijfvoorwaarden hebt voldaan. Vaak zijn de laatste zaken die geregeld moeten worden het afgeven van je digitale betalingsmachtiging (de eerste incasso vindt pas plaats op 25 september, maar de machtiging moet je nu wel alvast afgeven) en het invullen van de studiekeuzecheck vragenlijst (indien je een Nederlandse vooropleiding hebt). Kijk op Studielink of je nog 'to do' acties open hebt staan!

PURPLE introductieweek!

Jouw studiejaar begint met een super introductieweek van 26 t/m 30 augustus. Het belooft een prachtige week te worden waarin je Fontys, je medestudenten, docenten en de stad Eindhoven optimaal leert kennen. Be there!

Meer info en aanmelden

Sfeerafbeelding Fontys

Tot slot: heb je nog vragen?

Over je inschrijving:
Voor vragen over je inschrijving kun je contact opnemen met inschrijvingen-paramedisch@fontys.nl of 08850-77011. Wij zijn beperkt bereikbaar tussen 29 juli en 9 augustus 2024. De Fontys Campus is gesloten van 27 juli t/m 4 augustus.

Over de opleiding MBRT:
Inhoudelijke vragen over de opleiding kun je stellen via mailadres mbrt-support@fontys.nl. Je kunt ervanuit gaan dat je binnen 2 werkdagen een reactie ontvangt. De opleiding MBRT is niet bereikbaar tussen 25 juli en 19 augustus 2024.

Over de introductieweek:
Heb je vragen over de introductie? Aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Dat kan via email: intrombrt@fontys.nll. Of kijk voor de telefoonnummers van studenten en docenten op de website.

Allereerst nog een fijne vakantie en tot ziens tijdens de introductieweek, wij hebben er al zin in!

Contact - Fontys Paramedisch, opleiding MBRT