Sprint naar content

Bpv en loopbaanbegeleiding in het entree onderwijs

• 3 weken
  • 22-01-2025
  • Eindhoven
  • € 280 (BTW vrijgesteld)
Werk jij in het entreeonderwijs of op het mbo niveau-2? Met de module beroepspraktijkvorming en loopbaanbegeleiding in het entreeonderwijs leer je hoe je student stappen leert maken in hun loopbaan en praktijkervaring.

Over de module

De begeleiding van studenten in het entreeonderwijs
vraagt om aanvullende kennis en vaardigheden van docenten. In deze module leer je:

• hoe je een student stappen leert te laten maken in zijn/haar loopbaan
  • welke gesprekstechnieken je kunt inzetten
  • hoe de beroepspraktijkvorming zich ontwikkelt

Voor wie?

Ben jij een docent die werkzaam is in het entreeonderwijs of in het mbo-niveau 2? En wil jij je verder ontwikkelen in:

• loopbaanbegeleiding binnen een groep
  • beroepspraktijkvorming binnen een groep
  • toepassen van gesprekstechnieken

Dan sluit het module beroepspraktijkvorming en loopbaanbegeleiding in het entreeonderwijs goed aan bij jouw leerwens!

Inhoud en opbouw

Het module bestaat uit twee bijeenkomsten van ieder een dagdeel. De lesdagen zijn:

Woensdag 22 januari 2025
Woensdag 12 februari 2025

Tijdens de bijeenkomsten ga je aan de slag met beroepspraktijkvorming en loopbaanbegeleiding binnen een groep. Hoe ontwikkelt de beroepspraktijkvorming zich? Hoe ontwikkelen loopbaancompetenties van studenten zich? Hoe leer je een student stappen te laten maken in zijn/haar loopbaan, en welke gesprekstechnieken zet je hierbij in? Je leert hoe je gebruik kunt maken van de praktijkervaring die de student opdoet.

Meerwaarde

Door het volgen van deze module word je jezelf bewust hoe je een student stappen kan laten maken in zijn/haar loopbaan, en welke gesprekstechnieken je daarbij in kunt zetten.

Praktische info

Niveau
Cursus
€ 280(BTW vrijgesteld)
Studieduur
3 weken
Startmoment(en)
22-01-2025

Wil je graag een gesprek met de coördinator van de cursus? Dat kan.
Stuur een mail naar Kim Korver-Schoonens. Zij neemt dan contact met je op.

Bekijk hier of dat je in aanmerking komt voor een lening, beurs of andere subsidie regelingen.

Aanmelden

Hieronder vind je de startdatum van deze cursus of opleiding en kun je je aanmelden.

Startdata

Wordt hier geen startdatum en aanmeldknop getoond?
Dan is aanmelden op dit moment (nog) niet mogelijk.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over de cursus/opleiding. We helpen je graag verder!
Alle contactgegevens vind je onderaan deze pagina.

Locaties en contact